субота, 13 листопада 2010 р.

Намисто Крішни

нічна Індія, яку видно з мого балкону - це щось на зразок, гір, на які китайські мудреці рекомендували дивитися зранку чи озера, яке слід споглядати ввечері. Тобто, я би доповнив - а вночі, упокій свій зір на індійських новобудовах, тим більше, що за цими новобудовами проглядається центр і замарстинів - як важливі бонуси.

роздуми з видом на нічну індію привели мене до певного розуміння Львова, львів'ян і людини взагалі.

Шкода, що не можна свої думки транслювати в нет відразу з балкону, бо так доведеться мучитися над пригадуванням очевидностей кількахвилинної чи кількагодинної давності, а це дуже важко. як виявляється. Думки встигають розгубитися і їх доводиться зганяти знову як овець. Ну але це проблема, від якої ніде не подінешся.

Вогні нічної індії помалу почали з'єднуватися для мене в подобу північного сяйві. Там навіть є вогняні букви, які складаються в палаючі слова.

Наприклад, ПАМ'ЯТЬ. Або, МІСТО-ПРИВИД. Чи РАДЯНЩИНА. В цих словах крутиться стільки сенсів, що вмене крутиться також голова.

Як би все це прописати?


3 коментарі:

Давид Хрящ сказав...

Наприклад, ПАМ'ЯТЬ. Або, МІСТО-ПРИВИД. Чи РАДЯНЩИНА. Чи ЕКАТЕРИНА-ДЁГОТЬ. muwhahahahahahaha

cybarlik сказав...

Саме так! Ну але Катєріна то мине, а от пам'ять залишиться!

out1 сказав...

як писав класик пара-урбанного, безмежно-прикордонного животіння:

Оттого что мысли мои не облекаются в слова, чаще всего они остаются хлопьями тумана. Они принимают смутные, причудливые формы, набегают одна на другую, и я тотчас их забываю.

от і ти так - keep up!